Tieto obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) upravujú vzťahy medzi spoločnosťou Mr. Pool, s.r.o., so sídlom: Stará Vajnorská 15, 831 04, Bratislava, IČO: 54589584, DIČ: 2121729247, IČ DPH: SK2121729247, Email: [email protected], tel: 0911313455., (ďalej len „predávajúci“ alebo „obchodník“) a kupujúcim (spotrebiteľom alebo podnikateľom), ktorý vykonáva nákup tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.mrpool.sk.

Článok I.
Úvodné ustanovenia
1.⁠ ⁠Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri nákupe tovaru cez internetový obchod www.mrpool.sk.
2.⁠ ⁠Kupujúcim je každá fyzická osoba (spotrebiteľ) alebo právnická osoba (podnikateľ), ktorá vykoná objednávku tovaru.
3.⁠ ⁠Predávajúci si vyhradzuje právo tieto obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť. Zmeny obchodných podmienok sa vzťahujú na objednávky uskutočnené po ich zverejnení.

Článok II.
Uzavretie kúpnej zmluvy
1.⁠ ⁠Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
2.⁠ ⁠Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.
3.⁠ ⁠Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie tovaru.
4.⁠ ⁠Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.
5.⁠ ⁠Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

Článok III.
Ceny a platobné podmienky
1.⁠ ⁠Ceny tovaru sú uvedené na internetovej stránke www.mrpool.sk a sú platné v momente odoslania objednávky. Ceny zahŕňajú 23% DPH.
2.⁠ ⁠V prípade, že v priebehu doby, keď bol tovar objednaný, prišlo k výraznej zmene dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má spoločnosť Mr. Pool, s.r.o. právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať (cena a množstvá), alebo od nej s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
3.⁠ ⁠Kupujúci má na výber z týchto spôsobov platby:
* Platba bankovým prevodom: Platba na účet predávajúceho.
* Platba kartou online: Platba pomocou platobnej karty cez zabezpečený platobný systém.
* Platba na dobierku: Platba pri prevzatí tovaru od doručovateľa.

Článok IV.
Doručenie tovaru
1.⁠ ⁠Tovar bude doručený na adresu uvedenú kupujúcim v objednávke.
2.⁠ ⁠Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar najneskôr do 14 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, že predávajúci nebude schopný dodať tovar v tejto lehote, kupujúci bude informovaný o predpokladanom termíne dodania.
3.⁠ ⁠Doprava tovaru je zabezpečená kuriérskou spoločnosťou, pričom náklady na dopravu sú uvedené pri objednávke.

Článok V.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
1.⁠ ⁠Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 48 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku alebo podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa
2.⁠ ⁠Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru.
3.⁠ ⁠Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona).
4.⁠ ⁠Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.
5.⁠ ⁠Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
6.⁠ ⁠Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
7.⁠ ⁠Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru. V prípade, ak je vrátený tovar viditeľne poškodený, Predávajúci si vyhradzuje právo na posúdenie tovaru a podanie návrhu na zníženie vrátenej hodnoty za tovar v zmysle vrátenia tovaru do pôvodného stavu. Využitie tohto práva si Predávajúci vyhradzuje.

Článok VI.
Práva a povinnosti zmluvných strán
1.⁠ ⁠Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
2.⁠ ⁠Kupujúci je povinný: prevziať objednaný tovar, zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu, prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní. ak je balík poškodený alebo niečo nie je v poriadku v súlade s objednávkou alebo tovarom, kuriérovi do poznámky dať poškodenie balíka ( popis poškodenia) a následne poškodenie nafotiť a obrátiť sa na pracovníkov e-shopu, telefónne čísla sú uvedené v záložke kontakty.
3.⁠ ⁠Predávajúci je povinný: dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene, spolu s tovarom zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

Článok VII.
Alternatívne riešenie sporov
1.⁠ ⁠Ak sa spotrebiteľ domnieva, že jeho práva boli porušené, môže sa obrátiť na predávajúceho so žiadosťou o riešenie sporu.
2.⁠ ⁠Ak spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, môže využiť alternatívne riešenie sporov prostredníctvom subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktoré sú zapísané v zozname vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky.
3.⁠ ⁠Spotrebiteľ môže podať návrh na riešenie sporu prostredníctvom platformy online: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Článok VIII.
Ochrana osobných údajov
1.⁠ ⁠Predávajúci spracováva osobné údaje kupujúceho v súlade s platnou legislatívou o ochrane osobných údajov.
2.⁠ ⁠Osobné údaje sú spracovávané výlučne na účely spracovania objednávky a dodania tovaru.

Článok IX.
Náhrada škody pri neprevzatí tovaru
1.⁠ ⁠Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
2.⁠ ⁠Predávajúci si vyhradzuje právo na náhradu škody za neprevzatý tovar v zmysle nákladov spojených s prípravou a expedíciou tovaru na odberné miesto.

Článok X.
Záverečné ustanovenia
1.⁠ ⁠Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
2.⁠ ⁠Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
3.⁠ ⁠Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
4.⁠ ⁠Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
5.⁠ ⁠Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
6.⁠ ⁠Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

v Bratislave 15.03.2025